Medlemsinformation: Ny omdeling af magasinet
Knogleliv vil fremover blive omdelt sammen med andre tryksager og reklamer.
Osteoporoseforeningen har som følge af den nye postlov skiftet omdeling fra PostNord til ForbrugerKontakt (FK Distribution), da vi dermed undgår store prisstigninger.
De fleste af foreningens medlemmer vil derfor få magasinet i et omslag i postkassen om onsdagen eller torsdagen. I får magasinet uanset, om I siger ”ja tak” eller ”nej tak” til reklamer.
Hvornår får jeg magasinet?
Det næste nye magasin udkommer 1. februar og vil blive omdelt med ForbrugerKontakt d. 31. januar-1. februar de fleste steder i landet. Dog er der enkelte steder, hvor ForbrugerKontakt ikke omdeler, og her vil magasinet blive sendt med posten. Det kan tage en uges tid mere. Vi forventer at alle har modtaget deres magasin d. 7. februar.
Er du helt nyt medlem og har meldt dig ind i januar måned, så får du denne gang magasinet med posten, uanset hvor du bor.
Har du ikke modtaget dit magasin? Guide til, hvad du skal gøre
Vi vil meget gerne høre fra dig, hvis du efter den 7. februar ikke har modtaget dit magasin i postkassen. Både så vi kan forbedre vores fremtidige distribution og så vi kan sende dig et nyt magasin.
Sådan gør du – vælg én af de to metoder herunder:
- Gå ind på dette link og udfyld formularen: https://customers.mailmak.com/reklamation/ost
- Send en mail til os med dit navn og adresse på knogleliv@mailmak.com
Når vi har fået din henvendelse, sender vi et nyt magasin til dig med posten. Det kan tage et par uger inden du får magasinet. Kan du ikke vente kan du finde det digitale magasin på medlemssiden.
ForbrugerKontakten laver stikprøve-opkald til enkelte af dem som ikke modtager deres magasin, for at forbedre omdelingen til næste gang. Du kan derfor blive ringet op af dem.